kikilhiburan.blogspot.com

武肺隔離漸遠,疫下生活已長達半年,看書煲劇居家做運動成為新日常。看書,從來都是好事,這半年來,又有那一本書讓你獲利良多,想推薦給朋友?女星名人二代有這些選擇。

林嘉欣

推薦:《From Clay to Kiln》Stuart Carey

為何會睇:「對我嚟講係好正常嘅取向,我真係好鍾意clay、好鍾意陶作。」

讀後得着:「作者Stuart Carey係響倫敦Central Saint Martins教土,呢本書係一本好好嘅introduction,對陶作初學者係一本好好嘅基礎書。Stuart Carey響入面分享咗好多搓泥、素燒時,或者上釉前後,出入爐會遇到嘅問題,佢都會提出,直情有一個list,例如:點解燒完出嚟會裂咗呢?顏料會痴埋一齊呀?呢個對剛學咗半年時間嘅我,係好實用,好多分享都係佢經驗之談,書仲有好多圖片,好清晰。我前一晚睇完書,第二日去陶室用他講嘅手勢,即刻順暢咗好多喎。」

梁詠琪

推薦:《深河 》遠藤周作

為何會睇:「呢本書係我去完一次探訪之後,同團一個慈善機構女仔介紹俾我睇,因為我地討論過關於宗教嘅事,響疫情期間,我第二次重睇呢本書。 」

讀後得着:「俾本書吸引嘅地方,係本書講咗不同宗教。響同人傾計講到宗教時,我都會有不同嘅反思、討論,得出唔同答案,但其實好多嘢係冇答案嘅,係需要用人生經驗去參透。小說入面有一個人物叫大津,睇到最後都幾感動嘅,因為到最後會發覺,不論你相信甚麼宗教,你所相信嘅信念,並唔係一個遙遠嘅神,而其實係響人間當中,係他人嘅內心,或者他人呈現嘅方式,就已經係你心中所相信嘅神一樣,響你生活周圍出現。小說個結尾係好感動,第一次睇我係睇到喊,好值得重睇。」

張蔓莎

推薦:《思考的蘆葦》——太宰治最真摯的人生告白

為何會睇:「自己平常偏好日本文學,喜歡太宰治嘅幽默和狡黠。經過書店看到封面上,引用咗法國哲學家「人不過是一根蘆葦,是自然界最柔弱的東西。但他是一根能思想的蘆葦。」疫情期間,大家都多咗好多個人獨處時間 ,包括自己,覺得呢本書至少能啟發一些和周遭環境嘅思考。」

讀後得着:「全書共分四輯,其中讓我最深刻的第四輯〈交鋒〉有兩篇。《關於朋黨》裏有一句:「我雖然渴求好友,卻無人肯與我來往,因此我不得不「孤低」。不過,這種說法也是騙人的,其實我預感到「朋黨」的痛苦還不如選擇「孤低」。」對年輕人嚟講,響群體中獲取力量係正常事,但是響佢看來「朋黨」就未必如我們想像中有益,呢點對我來說也幾有趣。另一篇《討厭藝術》,「切記不要隨便裝飾字面、無謂地描寫風景、胡亂寫些花名,請努力追求誠實、力求印象正確即可。⋯⋯要主觀!建議你保持強烈的主觀。秉持單純的目光。」我很認同。還有,我覺得現今社會嘅人都有一份壓抑,即使內心有許多不滿和憤怒,都不敢發洩,所以當看到太宰治能如此直言不諱,確實有種莫名快感。」

鄭丹端女兒鄭瑤

推薦:《I remember nothing》Nora Ephron

為何會睇:「我呢幾個月睇咗好多書,最近翻睇咗呢本來自紐約作家Nora Ephron嘅散文系列,我好鐘意嘅幾套浪漫喜劇《Harry met Sally》《You’ve got mail.》都係佢寫。」

讀後得着:「非常有趣!佢好擅長講人變老、老咗呀其實都係人生常事,好多我們可能好擔心、覺得好大問題嘅事,她都有方法講得好有趣,令整件事變得輕鬆。呢樣真係好好,因為過去一年太艱難,四周充斥着壞消息時,能夠開開心心,大笑一陣,真是一個好好嘅喘息時間。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS / Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於 《蘋果日報》你的優惠 網上獨家發售!

Let's block ads! (Why?)




September 01, 2020 at 11:16AM
https://ift.tt/34WOsXD

【add名人時尚】林嘉欣梁詠琪女星推薦疫下看過的一本好書 - 香港蘋果日報

https://ift.tt/2AJfx3I